NakupAvtorjiNoviceDelaKontakti

knjigarna > novice > vse novice

POGLEJ V VREČKO
 
vse novice
Bodite na tekočem z najboljšo svetovno in slovensko literaturo

Vaš e-naslov:
Roald Dahl 100 let!

Velika tekaška knjiga: 12 klavrnih izgovorov na preizkusu

Vas tekaški izgovori vse prevečkrat ujamejo nepripravljene? Herbert Steffny jih mimogrede užene v kozji rog. V Veliki tekaški knjigi, ki le v dneh pred 19. Ljubljanskim maratonom teče za akcijskih 29 evrov.

V službi in doma že ves dan tekam naokrog. – Vi ne "tečete", ampak s premori hodite po hiši. Bi pa že polurni trening ob srednji obremenitvi izboljšal krvni obtok in porabil dovolj kalorij.

Tako ali tako imam dovolj stresa. – Tek ni stres, če se z njim ukvarjate zmerno. S tem celo odpravljate stres, saj je tek oaza sprostitve.

Ne veseli me teči sam, saj je to dolgočasno. – Lahko tečete s prijatelji ali pa se pridružite tekaški skupini. Sicer pa, zakaj si ne vzamete nekaj časa samo zase? Ne znate biti več sami s sabo?

Treniral bi, če bi imeli dvorano za fitnes. – Tečete lahko, tudi če ni dvorane za fitnes, in sicer kjer koli v naravi, tako doma kot na dopustu.

Zunaj dežuje, piha ali sneži. – S primernimi in dobrimi oblačili za vas ni več slabega vremena. Kadar dežuje, pa je zrak najčistejši.

Ali ni tek pozimi pri mrzlem zraku prenevaren? – Kadar greste smučat, si tega vprašanja gotovo ne zastavite! Kdor redno teče, se navadi tudi na mraz.

Pozimi mi ne uspe teči, ker je prezgodaj tema. – Ob koncih tedna je dovolj svetlo, sicer pa lahko s prijatelji tečete v osvetljenih parkih ali ob osvetljenih cestah. Lahko pa uporabljate tudi sobno kolo ali tekaško stezo v telovadnici.

Imam težave s koleni, hrbtom itd. – Kdor pravilno teče, bo svoj gibalni aparat celo okrepil. Večina ljudi mora k ortopedu zato, ker nič ne dela.

Šport je morilski, saj se samo poškodujemo.
– Obremenjevati, a ne pretiravati! Dajte telesu čas za nujno potrebno prilagoditev. Poškodbe se zgodijo zaradi nepotrpežljivosti, pretirane vneme in zgrešenih ambicij.

Raje bom pazil nase, ker me to ohranja zdravega.
– Za vzdrževanje bioloških struktur in funkcij, kosti, sklepov, mišic ali srca potrebujete dražljaje. Zaradi nedelovanja se namreč krčijo in zakrnijo.

Ne, hvala, nimam časa! – Kdor ne najde časa za svoje zdravje, dela pri načrtovanju svojega življenja nekaj zelo narobe! Zaradi teka boste veliko bolj uravnotežena oseba, vmes boste lahko razmišljali, pri delu boste učinkovitejši in ne nazadnje boste celo prihranili čas.

Pri mojih letih nič več! – Rahel tek (džoging) in hoja sta najnaravnejša načina gibanja človeka, zato sta mogoča in smiselna v vsakem življenjskem obdobju.

Vaša vrečka je prazna.

pogoji poslovanja klub Sanje

Lestvica najbolje prodajanih:

1. Ožarjeni kamen

2. 95 tez

3. Bolezen je nekaj drugega

4. Vstanimo, v suženjstvo zakleti! (2. zvezek)

5. Alamut

6. Moji izumi | My Inventions

7. Sporočilo vode

8. Magične zgodbe starega Egipta

9. Dvignite se!

10. Lahko pokukam v tvojo pleničko?