Politika piškotkov
Spletna stran za pravilno delovanje košarice,nakupnega procesa in ostalih funkcionalnosti uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po strani se strinjate z uporabo piškotkov. Kliknite tukaj za več informacij o piškotkih.
A je prva knjiga obsežnega tridelnega romanesknega cikla: A – simfonija besede. B – trdo pripovedništvo. C – roman. Delo je orjaško, v gosto tkani pisavi se skozi viharen tok razliva protagonistova pripoved, prečena z zgodbami ljudi, ki so vstopali vanjo na različnih postajah, se močno dotikali njegovega življenja, ga sooblikovali in spreminjali, zato je razumljivo, da se tudi pripovedovalec več kot samo dotakne njihovih zgodb. Roman lahko beremo tudi kot hvalnico mladosti, kot pričevanje o odraščanju, hvalnico vsem izkustvom, lepim in krutim, ki zaznamujejo in oblikujejo mladega človeka.
Format (mm) | 165 x 235 mm |
---|---|
Obseg (št. strani) | 760 |
Urednik | Nada Vodušek |
Zbirka | SANJE roman |
Založba | Sanje |
Jezik | slovenski |
Dokler si v srcu, izvir ne presahne; dokler iz izvira vre, živiš.
*
Iz zvočnikov se zasliši prasketajoč zvok in kmalu zatem globok riff na basu:
– Dum du duum, dum du dum du dum, dum du duum, dum du dum du dum.
Po dveh ponavljanjih, se basu pridruži, še mehanično udarjanje bobna:
– Um ta, um tat ta da dat, um ta um tat ta da dat.
Glasba je silno temačna, kot bi prihajala iz podzemlja. Po kakih desetih ponavljanjih basa in bobna se zasliši otožno zavijanje sintetičnega, elektronskega zvoka, najprej se oglasi en, zatem čez njega drugi, tretji, na trenutke tvorijo sozvočje, se spet cepijo v posamezne, kot bi se iz podzemlja dvigal skrivnosten čad, kot bi ta čad predstavljal objokovanje za vekomaj pogubljenih in izgubljenih duš, zatem se pridruži kitara, precej tuzemsko, v nizki legi s preprostim motivom, ki gre vštric z basom in bobnom, vse se ponavlja in stopnjuje pričakovanje nekaj sekund in naposled: glas, kot iz grobnice, glas nepojmljive bolečine, glas iz onstranstva prične pesem. Predramim se in stopim do gramofona, kjer v roke vzamem ovitek in prvič zagledam njegovo sprednjo stran. Pretrese me do dna duše: preprost bel okvir, sredi zgornje polovice napis CLOSER, pod njim pa črno-bela fotografija, verjetno iz kripte kake cerkve, ki kaže mrtvega človeka, morda celo Kristusa, ki leži na parah in ima v prekrižanih rokah šopek cvetja, ob truplu pa klečijo tri ženske, prva se v svoji žalosti in obupu skruši do tal, druga se ohrani v komaj vzravnani drži trupa – je tik pred tem, da se od žalosti zruši –, pomaga si le z levo roke, ki ji sloni na mrtvaškem odru, tretja kleči najbolj vzravnano, zre mrtvecu v obraz, z obema rokama pa se na desni rami dotika še ene roke nevidne osebe iz senčnega ozadja, ki ji je morda nudena v uteho.
Moje oči se odprejo, občutno sem pretresen in glasba ne odneha, bas, bobni, elektronika, kitara in glas, ki poje napev: »Srce in duša, eno bo gorelo, eno bo gorelo ...«