Politika piškotkov
Spletna stran za pravilno delovanje košarice,nakupnega procesa in ostalih funkcionalnosti uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po strani se strinjate z uporabo piškotkov. Kliknite tukaj za več informacij o piškotkih.
Duende: igra in teorija je presežni esej, skovan v ognju Lorcovega metaforičnega jezika, ki na poetski način razrešuje nasprotje med ustvarjanjem in razmislekom o principih ustvarjanja, ko iz flamenka lušči duende, temačni in emotivni ustvarjalni princip, ob katerem muza in angel, prav tako navdihujoči kreativni sili, ki pa nimata skrivnostnosti in surove moči duendeja, popolnoma zbledita. Eno najpomembnejših besedil na temo ars poetice ne samo 20. stoletja, temveč vseh časov.
Format (mm) | 115 x 170 |
---|---|
Obseg (št. strani) | 80 |
ISBN | / |
Prevod | Andreja Udovč |
Zbirka | KNJIŽNICA SEŽGANIH KNJIG |
Založba | Sanje |
Jezik | slovenski |
DAME IN GOSPODJE:
Tri oboke sem dvignil z nespretno roko in nanje posadil muzo, angela in duende.
Muza ostaja negibna, lahko je odeta v rahlo nagubano tuniko in pogleduje s kravastimi očmi, kot tiste v Pompejih, na nos s štirimi ploskvami, s katerimi jo je naslikal Picasso, njen veliki prijatelj.
Angel morda lahko pihlja skozi lase Antonella de Mesine, Lippijevo tuniko in Massolinovo ali Rousseaujevo violino.
Duende ... Kje se skriva duende? Skozi prazen obok zaveje veter duha, ki vztrajno piha nad glavami mrtvih, iščoč nove dežele in neznane akcente: veter, ki vonja po otroški slini, poteptani travi in meduzinemu pajčolanu, veter, ki naznanja brezkončno krščevanje sveže stvarjenega.