The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Politika piškotkov
Spletna stran za pravilno delovanje košarice,nakupnega procesa in ostalih funkcionalnosti uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po strani se strinjate z uporabo piškotkov. Kliknite tukaj za več informacij o piškotkih.
Splošno sprejeto dejstvo je postalo, da je glasba obča dobrina, s katero stopamo v dotik tako rekoč na vsakem koraku, včasih tudi ne da bi si tega izrecno želeli. Prav takšna "vseprisotnost" glasbe jo kot fenomen čedalje bolj jasno poriva v naročje družbenega - glasba vzvalovi množice, z njo je mogoče množice manipulirati ali množica sama prevzame določeno glasbo za svoj simbol.Zato ni presenetljivo, da je tudi v raziskovanju glasbe v zadnjih desetletjih močno prevladala sociološka dimenzija - skoraj samoumnevno se zdi, da je najbolj tehtna metoda, ki lahko ponudi daljnosežne vpoglede v glasbeni pogon, ustroj in družbeno delovanje, sociologija glasbe, pomemben raziskovalni delež pa odpade tudi na kulturološke in antropološke poglede.
Splošno sprejeto dejstvo je postalo, da je glasba obča dobrina, s katero stopamo v dotik tako rekoč na vsakem koraku, včasih tudi ne da bi si tega izrecno želeli. Prav takšna "vseprisotnost" glasbe jo kot fenomen čedalje bolj jasno poriva v naročje družbenega - glasba vzvalovi množice, z njo je mogoče množice manipulirati ali množica sama prevzame določeno glasbo za svoj simbol.Zato ni presenetljivo, da je tudi v raziskovanju glasbe v zadnjih desetletjih močno prevladala sociološka dimenzija - skoraj samoumnevno se zdi, da je najbolj tehtna metoda, ki lahko ponudi daljnosežne vpoglede v glasbeni pogon, ustroj in družbeno delovanje, sociologija glasbe, pomemben raziskovalni delež pa odpade tudi na kulturološke in antropološke poglede.