Politika piškotkov
Spletna stran za pravilno delovanje košarice,nakupnega procesa in ostalih funkcionalnosti uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po strani se strinjate z uporabo piškotkov. Kliknite tukaj za več informacij o piškotkih.
Mračna estetika postnuklearnega sveta …
Človek-mitologija se vkrca na moskovsko podzemno, da, potem ko se je primerila globalna katastrofa, kataklizma, ultimativno sesutje v rovu današnjega … Junaki, kot jih je ukrojil Dmitry Glukhovsky, so predmet apokalitičnega poizkusa, literarne inovacije v filozofsko utemeljeni antiutopiji. Metro sedaj postane, hm, globalni projekt.
Datum izida | 11/22/11 |
---|---|
Format (mm) | 198 x 125 |
Obseg (št. strani) | 608 |
Prevod | Višnja Fičor, Valerija Peternel |
Urednik | Tjaša Koprivec Vuga |
Soavtorji | Prelom: Nina Ušaj |
Zbirka | KIOSK |
Založba | Sanje |
Jezik | slovenski |
Vsak izmed teh strašnih, odvratnih in nevarnih stvorov bi lahko Darwina spravil v popoln obup s svojim očitnim izpodbijanjem zakonov evolucije. Morda so ta bitja, tako presenetljivo različna od živali, na katere je človek navajen, že prej obstajala v globinah, morda pa so pod vplivom nevidnih pogubnih žarkov iz neškodljivih prebivalcev mestne flore mutirala v peklensko zalego, ki so jo vznemirili ljudje – v vsakem primeru so bila del življenja na zemlji. Iznakažen, izmaličen, a vendarle del. In podrejali so se tistemu glavnemu nagonu, ki so se mu podrejali vsi organizmi na tem planetu.
Preživeti. Preživeti za vsako ceno.