Page 5 - Noč knjige: vodnik
P. 5
Moj knjižni junak
Učenci za eno uro postanejo knjižni knjižni junaki Svojega junaka lahko predstavijo s s s pripovedjo pantomimo z z igro ali likovno podobo Živa knjiga
Učenci se se se vživijo v v v v v v v v v vlogo knjige – kakšna bo njena vsebina naslov likovna podoba? Kako se se ta knjiga
počuti v v v v v v šoli?
Bralni maraton
Že poznana oblika branja doma in po po po svetu Pripravite lahko mara- ton
poezije branje branje del samo enega avtorja branje branje ene ene ene zgodbe Kar vam srce poželi Branje lahko poteka neprekinjeno na na enem kraju ali kot bralna štafeta Kamišibaj
Vse bolj priljubljen način pripovedovanja zgodb ob slikah Ustvarite svojo različico ali povabite pripovedovalce medse Izdelava knjižne police
Učenci lahko pri tehničnem pouku ali doma izdelajo knjižno polico Postavite jo jo jo na na na vidno mesto nanjo pa položite knjige ki so so bile letos najpogosteje izposojene Okrasite kotiček ali klop z z mislimi iz knjig Drobne misli misli misli nam včasih ko ko ko je v v v šoli tudi hudo polepšajo dan Naj bodo te te misli misli na na klopci stolu ali v v v kakšnem pustem kotičku Besede imajo moč Izdelava oglasov za knjigo
(zloženka video)
Vsak dan vede vede ali nevede sledimo številnim oglasom Ali ne ne ne bi bi bi bi bilo lepo če bi bi bi bi bila med predmeti brez katerih ne ne ne moremo živeti tudi tudi knjiga? Nagovorite ljudi bodite podjetni tudi v v v imenu knjige Tišina beremo
Vsi učitelji eno uro berejo berejo iz svoje najljubše knjige knjige knjige ali ali knjige knjige knjige ki ki jo jo jo trenutno berejo berejo ali ali knjige knjige knjige ki ki jih je je najbolj zaznamovala Lahko pa tudi pripravite približno deset kotičkov (odvisno od od velikosti šole