Page 6 - Noč knjige: vodnik
P. 6

lahko lahko postavite tudi šotor pred šolo) kjer bodo bodo brali posamezni učitelji Učenci pa lahko lahko izbirajo kaj bodo bodo poslušali ali ali ali če če je je časa dovolj krožijo med bralnimi kotički Postavite na ogled domače domače knjižne knjižne police
Učenci prinesejo fotografijo domače domače knjižne knjižne police
police
Pripravite knjižni knjižni kolaž v razredu ali knjižnici Anketa o branju
Skupina učencev pripravi anketo o o o o o o o o o o branju
branju
na na na šoli ali v v v v v v kraju kjer živijo Lahko se odpravijo na na na na teren in in in povprašajo ljudi različnih poklicev in in starosti o o o o o o o bralnih navadah Okrogla miza o o o o o o branju
Pripravite okroglo mizo o o o o o o o o o o o o o o o usodi knjige v v v v v preteklosti danes in v v v v v prihodnosti Povabite še zunanje goste Časovni stroj – knjiga nekoč danes in jutri Kviz Kviz na na na sto in in en način
Kviz Kviz je je zagotovo najbolj priljubljena oblika aktivnosti za za mlade Številni so dostopni na na na spletu lahko pa ga pripravite sami ali daste priložnost učencem da se izkažejo kot voditelji kviza Sprehod po po knjižnicah ali ali knjigarnah po po svetu
Pripravite razstavo najzanimivejših knjižnic knjižnic ali ali ali knjigarn knjigarn po po po po svetu
svetu
ali ali ali se sprehodite po njih na na spletu Knjižni meni
Sestavite tedenski ali mesečni meni
meni
ki ki ga ga priporočate v v v branje Katera knjiga bo za »glavno jed«?
Poveži predmet predmet s s knjigo
Učenci prinesejo v v v v v v v v šolo predmet predmet predmet ki ki ga povezujejo s s s s s knjigo
knjigo
ki ki so jo jo jo prebrali Ob predmetu poskušate ugotoviti njegovo vlogo motiv v v v v v v v v knjigi odstirati vsebino in in na na koncu spoznati knjigo
67















































































   4   5   6   7   8