The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Politika piškotkov
Spletna stran za pravilno delovanje košarice,nakupnega procesa in ostalih funkcionalnosti uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po strani se strinjate z uporabo piškotkov. Kliknite tukaj za več informacij o piškotkih.
Dostava na vse kontinente (izjema, zaenkrat: Antarktika). Osebni prevzem v Hiši sanjajočih knjig. Brezplačna dostava kamorkoli v Sloveniji nad 35 €.
Priznani avtor scenarističnih in filmskih knjig nas v Scenariju, svoji najbolj znani knjigi, po korakih vodi od začetne ideje do končanega scenarija. Na tej poti bralcem razkrije temeljne principe njegovega ustvarjanja, ki olajšajo proces pisanja zgodbe in pripomorejo h kakovostnemu končnemu umetniškemu izdelku.
Priznani avtor scenarističnih in filmskih knjig nas v Scenariju, svoji najbolj znani knjigi, po korakih vodi od začetne ideje do končanega scenarija. Na tej poti bralcem razkrije temeljne principe njegovega ustvarjanja, ki olajšajo proces pisanja zgodbe in pripomorejo h kakovostnemu končnemu umetniškemu izdelku. Field nam v tej knjigi razlaga tudi obrtniške veščine pisanja scenarijev, ki so uporabne na vseh drugih področjih pisanja in ustvarjanja zgodb, hkrati pa nas ves čas opominja tudi na pomembnost izpeljave osnovne ideje, zaradi katere nastaja posamezen scenarij (kot osnova za film) ali pa kako drugo delo. To počne na primerih dobro znanih scenarijev, ki so rodili izjemne filme, pri čemer nam osvetljuje ključne postopke ustvarjanja scenarija, na primer uvajanje likov v zgodbo, gradnjo napetosti, reševanje konfliktov itn. Field tako pojasni, zakaj je prvih deset strani scenarija tako pomembnih za končno podobo filma, kako torej napisati scenarij, ki bo bralca (gledalca) zagrabil že na začetku in ga ne bo izpustil do zadnje strani, ob tem pa odgovarja tudi na vprašanje, kako ustvariti izvrstno priredbo romana, drame ali časopisnega članka. Ne glede na to ali nastaja po kakšni predlogi ali pa gre za izvirno delo, bistvo scenarija ostaja enako: scenarij je zgodba, povedana s slikami, dialogom in opisom dogajanja ter postavljena v okvir dramske strukture.
»Syd Field je eden najboljših analitikov na področju ameriške filmske scenaristike.« James L. Brooks, scenarist, režiser in producent filma Bolje ne bo nikoli
SYD FIELD (1935–2013) je bil eden najboljših in najvplivnejših poznavalcev sodobne filmske scenaristike in avtor ene prvih knjig o izzivih in problemih pisanja scenarija za celovečerni film. Poučeval je na mnogih univerzah od Berkeleyja do Harvarda, njegov najbolj viden prispevek k vedi o pisanju scenarijev pa je nedvomno zasnova dramaturškega načela o strukturi treh dejanj z dvema točkama preobrata. Napisal je nekaj najbolje ocenjenih knjig na temo scenaristike, med drugim Scenarij (prva izdaja je izšla leta 1979, kasneje je bila še nekajkrat dopolnjena, nazadnje leta 2005) in The Screenwriter's Workbook (1984), ki sta obe doživeli že več kot štirideset ponatisov. Delal je tudi kot svetovalec pri vodilnih ameriških filmskih studiih, večino svoje kariere pa je posvetil veščini pisanja scenarijev na delavnicah, ki jih je izvajal po vsem svetu. Njegova knjiga Scenarij ostaja nepreseženo delo na tem področju, ki je izjemno aktualno tudi za slovenski kulturni prostor, kjer dovršen filmski scenarij ostaja ena od največjih ovir pri snemanju prepričljivih celovečernih filmov.