Politika piškotkov
Spletna stran za pravilno delovanje košarice,nakupnega procesa in ostalih funkcionalnosti uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po strani se strinjate z uporabo piškotkov. Kliknite tukaj za več informacij o piškotkih.
Rothov protagonist David Kepesh, akademik in kulturni kritik, je sedemdesetletnik, ki je vse življenje zapeljeval svoje študentke. Zdaj, v svojih poznih letih, je zapeljal študentko z imenom Consuela Castillo, lepo hčerko bogatih kubanskih priseljencev. Lahkotna erotična zgodba, v katero se je podal, se prelevi v bolečo izkušnjo o ljubezni in izgubi. Roman o primežih in pasteh Erosa.
Datum izida | 1/21/10 |
---|---|
Format (mm) | 125 x 198 |
Obseg (št. strani) | 160 |
Prevod | Mirko Napast |
Urednik | Tjaša Koprivec Vuga |
Soavtorji | Prelom: Maja Čuk |
Zbirka | KIOSK |
Založba | Sanje |
Jezik | slovenski |
Biologija si je ljudi krepko privoščila, da postanejo intimni, preden o drugem sploh kaj vedo. V hipu, ko se začne, ti je vse jasno. Spočetka te pritegne površina, intuitivno pa slutiš tudi vso globino. In ni treba, da je medsebojna privlačnost enakovredna: njo privlači nekaj, tebe kaj drugega. Gre za videz, gre za radovednost, potem pa, bum, za globino. Dobro je, da je ona s Kube, dobro je, da je bila njena babica to in je bil njen dedek ono, dobro je, da igram klavir in imam v lasti Kafkov rokopis, ampak vse to so samo ovinki na poti tja, kamor sva namenjena. Čar je menda tudi v tem, vendar bi se počutil dosti bolje, če ne bi delal ovinkov. Ves potrebni čar je v spolnosti. So mar ženske za moške enako očarljive, ko spolnosti ni več v igri? Ali se sploh kdo, ne glede na spol, zdi komurkoli očarljiv, če spolnost ne igra nobene vloge?