Brezplačna dostava nad 35 €
Vplivanje - Psihologija prepričevanja
Vplivanje - Psihologija prepričevanja

Vplivanje - Psihologija prepričevanja

Avtor: Robert B. Cialdini Založnik: UMco Jezik: slovenski

Knjiga Vplivanje je klasično psihološko delo o prepričevanju ter vplivanju na sočloveka in potrošnika, ki nam skozi pod¬robno analizo in številne praktične primere odgovarja na vprašanje, zakaj ljudje v nekaj privolijo. 

Redna cena: 26,90 €

Vaše naročilo bo zavito kot darilo. Ko bo naročilo zapakirano, same vsebine paketa ne boste morali videti.

Izberite darilni ovoj

    • Eko zavijanje

      Eko zavijanje

      2,70 €

      70 gramski ekološki natron papir.

    • Praznično zavijanje

      Praznično zavijanje

      3,29 €

      Kakovosten darilni papir.

  • Prosimo, preverite in potrdite izbrano

    Darilno zavijanje je dodan.

    Datum izida: 21. Apr. 2024

    Z nakupom tega izdelka podpirate slovensko knjigo in zaupanje v moč domišljije in lepote.

    Razpoložljivost: Na zalogi
    SKU
    9789616954280

    Knjiga Vplivanje je klasično psihološko delo o prepričevanju ter vplivanju na sočloveka in potrošnika, ki nam skozi pod¬robno analizo in številne praktične primere odgovarja na vprašanje, zakaj ljudje v nekaj privolijo. Ob tem pa Vplivanje prikaže, kako lahko ta spoznanja uporabimo v vsakdanjem in poslovnem življenju. Dr. Robert B. Cialdini, strokovnjak na področju psihologije vpliva, je knjigo Vplivanje zasnoval na izsledkih 35-let¬nih poskusov in raziskav ter triletni študiji motivov, ki ljudi spodbujajo k spremembi svojih prepričanj in vedenj. Knjiga Vplivanje predstavi koncept šestih univerzalnih principov prepričevanja – recipročnost, zavezanost in doslednost, družbeni dokazi, všečnost, avtoriteta in pa pomanjkanje –, ki so uporabni na vseh področjih družbenega življenja, od nakupnih prepričevanj in zbiranja donacij do angažiranja glasov na volitvah ter privolitev v razne -dejavnosti. V knjigi Vplivanje boste spoznali, kako s pomočjo teh principov prepričljivo vplivati na ljudi, kako se ubraniti pred njihovim vplivom in kako s tem omogočiti ¬osebnost¬no preobrazbo v aktivnega upravitelja svojega lastnega življenja. Robert B. Cialdini (1945) je profesor psihologije in trženja na univerzi v Arizoni ter direktor podjetja Influence at Work, ki se ukvarja z usposabljanjem in svetovanjem na področju vplivanja, prepričevanja in pogajanja. Na teh področjih velja za mednarodno priznanega strokovnjaka, kar potrjuje tudi njegovo dolgoletno šolanje in poglobljeno raziskovanje psihologije vplivanja. Vplivanje je njegovo najbolj znano delo, ki je bilo prodano že v več kot dveh milijonih izvodov, prevedeno v 26 jezikov ter od svojega izida pred tremi desetletji tudi nekajkrat predelano in dopolnjeno. Vplivanje tako ostaja med najbolj pomembnimi knjigami s področja trženja, njene ugotovitve pa uporabljajo po vsem svetu in tudi pri nas.

    Podrobnosti
    Obseg (št. strani) 401
    ISBN 9789616954280
    Založba UMco
    Jezik slovenski

    Robert B. Cialdini

    Poglej si ostala dela